אתם שואלים, אני עונה

שאלות נפוצות

באופן כללי, במידה והמזגן בן 10 שנים או יותר אנחנו ממליצים לך להחליף אותו, במיוחד אם יש לו תקלות חוזרות ונשנות. אך גם במקרה שלך, חבל לבזבז סכומי כסף על ביקורי טכנאי וחלקי חילוף יקרים. זה רק יחזור על עצמו ויתסכל אותך יותר ויותר.

לא ציינת כמה התיקונים עלו, אך סביר להניח שהסכום המצטבר הגיע למאות שקלים לפחות, אם לא יותר, ולכן אנחנו ממליצים לך לקנות מזגן חדש. כיום מזגנים אלה הרבה יותר מתוחכמים ויעילים וגם חוסכים באנרגיה – ובכלל, מעניקים ראש שקט לשנים הבאות.

באופן כללי ההמלצה היא לא להתקין את המזגן מעל לחלון שנמצא מול דלת הכניסה לחדר. אולם, הפרקטיקה משנה כאן את השיקולים והצמציאות מוכיחה שבמידה ומנוע המזגן מותקן בקיר החיצוני של החדר, המזגן עצמו אכן ימוקם מעל לחלון. הדבר נובע בדרך כלל משיקולים אסתטיים והרצון להימנע מתשלום על הארכת צנרת.

התאם את המזגן לצרכים שלך – אין טעם לרכוש מזגן גדול של 2 כ"ס ומעלה על מנת לקרר או לחמם דירת חדר. מזגן עילי 1 כ"ס בהחלט יספיק לך.

בחר במזגן בעל תפוקת קירור גבוהה – עליך לתת את הדגש על תפוקת המזגן. ככל שהשטח גדול יותר, כך מומלץ לרכוש מזגן עם תפוקת קירור וחימום גבוהה יותר.

בחר במזגן שקט – מכיוון שמדובר בדירת חדר, אנו ממליצים לך לבחור במזגן שקט, שמידת הרעש שלו נעה סביב 35 דציבלים. 

בחר במזגן בעל דירוג אנרגטי A – מזגן בעל דירוג אנרגטי A הוא חסכוני יותר וידידותי יותר לסביבה.

אחריות – החברות המשווקות נוהגות לתת אחריות של שנה על המזגן, ושל 5 שנים על ההתקנה. ברוב המקרים ניתן להאריך את האחריות בתשלום, אך חשוב לוודא שהתנאים של האחריות המורחבת זהים לאלה של האחריות המקורית. 

רוצה להתייעץ?

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון, במייל או במילוי הטופס הנ"ל ואחזור אליכם בהקדם האפשרי, תמיד כאן בשבילכם!

פרטי התקשרות

אזור שירותים